Min tisdag :)

Hej! Nu ska jag skriva om min lilla tisdag :)
Idag gick jag först upp såklart ;) Sen så gick jag till skolan och jobbade lite och det man gör på skolan men idag så pantade jag flaskor till vår insamling som vi ska skicka till afrikas horn.
Jag fick ihop 48 kr och nu har vi mer än 3000 kr tillsammans.
Sen när jag kom hem så mådde jag illa så jag kunde inte gå på innebandyträningen.
Sen nu ligger jag ner i soffan och kollar på äntligen hemma i min one pice. Vet ej hur det stavas.
Det var min dag. Om ni har PET-flaskor så om ni vet vart jag bor så kan ni lämna PET-flaskorna hos mig eller på klass 3 på Tallskolan i Häljarp :)
// Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaluundh

följ min vardag varje dag:)

RSS 2.0