Hoppkurs& Väla

Hej!
 
Igår så var jag på hoppkurs på Landskrona RK.
Lite snabbt om vad vi gjorde:
Först så kom jag och så pratade vi lite om vad vi skulle göra
sen fick vi veta vilka hästar vi skulle ha.
Jag fick Ansley en D-ponny.
Hon är SUPER snäll!!!
Kommer länka om henne sen :)
Sen fick vi reda på vilken grupp vi var i  och när vi skulle rida m.m
Sen gick vi och borsta hästarna, tränsa och sadla.
Efter det gick min grupp in och red markarbete.
Sen när vi hade ridit klart fick vi skritta av hästarna där ute för att den andra gruppen skulle rida då :)
Sen släppte vi i min grupp ut hästarna i hagen
Sen fick vi göra vad vi ville (äta, kolla på de andra m.m)
Sen tog vi in hästarna och satte upp hinder.
Då hade hästarna rullat sig där ute och då var de JÄTTE leriga
Så fick vi borsta hästarna och det tog JÄTTE långt tid!
Sen red alla en liten stund
Efter det så var det jag och två andra som skulle hoppa
Men före det så hoppade vi fram två hinder.
När jag hade hoppat så gick jag ut i paddocken och red
Sen red jag lite i karslundsparken och sen in igen och då fick jag en rosett :)
 
Idag så var jag på Väla och Hööks
 
Först så åkte min familj till hööks i helsingborg
Då köpte jag ridbyxor.
i affären (skopunkt) brevid köpte jag ett par skor
Och på väla på kicks så köpte jag mönster klistermärken som man har på naglarna
 
 
Om du vill veta mer om Ansley klicka HÄR
 
Bye Bye!
 


Kommentarer
erika

Snyggt! :D

Svar: Tack :)
None None

2013-01-06 @ 13:21:27
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaluundh

följ min vardag varje dag:)

RSS 2.0