Mysig kväll.

Hej alla tittare! Nu har jag precis kommit in för jag har varit och åkt skridskor med skor. Jag åkte skridskor med min kusin Lovisa och min kompis Erika. Det var kallt där ute. Nu har min kompis Erika gått hem men min kusin Lovisa är kvar här och ska sova över hos mig till imorgon. Ikväll ska jag äta tacos till kvällsmat och chokladpudding till efterrätt. Till efterrätten ska jag kolla på melodifestivalen. Tyvärr kan jag inte lägga ut bilder på mig och jag vet inte varför. Min kusin Lovisa har en blogg med många bilder på sig så här kommer en länk : http://busigalovisa.blogg.se/. Hejdå alla mina tittare ha det bäst! // Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaluundh

följ min vardag varje dag:)

RSS 2.0