Min dag :)

Hej alla tittare! Idag har min dag varit rolig. Den började med att jag och min kusin vaknade. Då gick vi till isen och åkte skridskor. Det gick bra för oss. Efter en lång stund så gick vi tillbaka hem till mig och åt lunch. Sen kom hennes föräldrar och hämtade henne. Sen kom Erika till mig och då åkte vi skridskor. Många av mina kompisar var där då. Det var roligt och åka skridskor. Sen eft typ två timmar så gick vi tillbaka till mig men vi fortsatte att vara ute. Vi var på lekplatsen bredvid mig. Efter en liten stund så kom hennes föräldrar och hämtade henne också. Sen kom jag in i mitt hus och kollade på tv och lite sånt. Sen så åt vi pizza till kvällsmiddag. Hejdå!!! // Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaluundh

följ min vardag varje dag:)

RSS 2.0