Lite om mig.

Hej alla tittare! Jag är ny här på blogg.se nu så jag kan berätta lite om mig själv. Jag är en tjej som heter Anna och är 9 år. Jag har 2 systrar och en mamma och en pappa. Mina djur heter Cicita och Ludde. Cicita är min hamster och Ludde är min kanin. Jag fyller år den 27 februari och det gör min pappa också. Mina systrar fyller år den 26 september på samma dag de också. Min mamma fyller år den 30 april. Det är samma dag som kungen. Jag har haft en annan hamster innan men den har dött :( Den hette Smulan. Min kanin Ludde hade en tvilling som hette Musse men han har också dött :( Ludde fyller år den 1 april. I skolan har vi en insamling till Afrikas Horn (till Somalia, Djuobuti, Eritrea och Etiopien). Det var allt jag ville nu men skriver snart igen :D Hejdå! // Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaluundh

följ min vardag varje dag:)

RSS 2.0